ZORANAS, MANO SŪNĖNAS IDIOTAS

Vaizdai

Atrodė kaip apsėstas. Griebė keptuvę ir nudegino man ranką. O kai paklausiau kodėl, pasakė, kad Mergelė Marija jam taip liepusi.

Keturiasdešimtmetis Paolo dirba senelių namų valgykloje. Jo gyvenimas jam pačiam atrodo viena didelė klaida. Dienas vyras leidžia maukdamas vyną ir bandydamas susigrąžinti prarastą gyvenimo meilę. Gerti sekasi, susigrąžinti moterį – nelabai. Tad įkaušęs vyras savo įtūžį ir skausmą mielai išlieja ant kiekvieno pasitaikiusio. Kai Paolo sulaukia skambučio ir išgirsta, jog mirė teta, jis kuo skubiausiai išsiruošia į laidotuves. Springdamas suvaidintomis ašaromis ir vis pamiršdamas tetos vardą, jis kalba apie palikimą, kurį tikisi gauti. Tačiau vietoj to sužino paskutinį tetos norą – Paolo turi trumpam priglausti savo penkiolikmetį sūnėną Zoraną...

„Vynas yra slaptas šio filmo personažas. Jis padeda priimti sprendimus bei pražiopsoti puikius šansus, jis trikdo, paryškina spalvas, apžavi, pralinksmina. Vynas padeda pagrindiniam personažui kurpti bergždžius planus ir yra puikus draugas vienatvėje“, – sako režisierius Matteo Oleotto.

Festivaliai: 

Venecijos kino festivalis – FEDIC prizas, Tarptautinės kritikų savaitės specialusis paminėjimas.

Matteo Oleotto

Matteo Oleotto gimė 1977 m. Italijoje. Baigė aktorystės bei kino režisūros studijas. Prieš imdamasis kino režisieriaus karjeros dirbo gelbėtoju, automobilių plovėju, naktiniu sargu, padavėju, virėjo asistentu, sodininku, krepšinio ir plaukimo treneriu. Sukūrė keletą trumpametražių filmų, režisavo televizijos laidas ir reklamas. „Zoranas, mano sūnėnas idiotas“ – režisieriaus pirmasis ilgametražis filmas.