TŪKSTANTĮ KARTŲ LABANAKT

Vaizdai

– Kodėl pradėjai fotografuoti karą?

– Iš pykčio.

Rebeka yra viena geriausių karo fotografių pasaulyje. Jos profesija vieniša ir mirtinai pavojinga. Moteris keliauja į karščiausius pasaulio taškus, kad parodytų nepagražintą tiesą. Tačiau namuose jos laukia šeima: vyras ir dvi dukterys. Jaunėlė vaikiškai džiaugiasi kiekvienąkart, kai mama parveža lauktuvių, o vyresnioji vaizduojasi motiną mirusią – geriau susitaikyti su tokia tragedija, nei visą laiką gyventi laukimu. Kai Rebeka vos nežūsta nuo Afganistano savižudės bombos, jos vyrui trūksta kantrybė. Rebeka privalo priimti sunkiausią sprendimą – pasirinkti tarp šeimos ir pašaukimo. 

„Pernelyg dažnai pagrindinė herojė, dirbanti – kaip ir aš – spaudos fotografe tolimose karo zonose, yra priversta tarti vaikams „labanakt“ telefonu ar „Skype“. Tave lydi nuolatinė baimė, kad kiekvienas atsisveikinimas gali būti paskutinis“, – sako režisierius Erikas Poppe‘as.

Fimą galite žiūrėti namų kino teatre „ePasaka“: http://www.epasaka.lt/lt

Festivaliai: 

Monrealio kino festivalis – specialusis komisijos apdovanojimas „Grand Prix“; Čikagos kino festivalis – Steigėjų apdovanojimas; Luizianos tarptautinis kino festivalis – geriausia aktorė. 

Erik Poppe

Erikas Poppe’as, gimęs 1960 m., yra vienas žymiausių šiuolaikinių Norvegijos režisierių ir scenaristų. Anksčiau dirbo operatoriumi ir spaudos fotografu. 1991 m. baigė operatorystės studijas Kino, radijo, televizijos ir teatro universitetiniame koledže Stokholme. Sukūrė tris ilgametražius filmus: „Penkiese“ (1998), „Scanoramoje“ pristatytą juostą „Havajai, Oslas“ (2004) ir „Pavojingas vanduo“ (2008). Režisierius daug metų dirbo spaudos fotografu karo zonose. 

 

  

    Filmą pristato