REALYBĖS ŠOKIS

Vaizdai

– Jūs valgot mano asilus! Kaip aš rytoj atnešiu vandens?

– Rytoj? Bet mes alkani šiandien.

Čilės skurde augančio Alejandro Jodorowsky’o vaikiškus pečius apgaubia senos režisieriaus Alejandro Jodorowsky’o rankos. „Viskas, kas aš esu, tu irgi jau esi“, – į ausį jaunesniam sau sako menininkas. Šalia jų stovintis tėvas nemato nei ateities vaiduoklių, nei beprotiško šokio, kuriuo sukasi realybė. Diktatoriaus nualintos šalies skausmai tėvą ir sūnų paskatina ieškoti to, kas tikra – gyvenime tai būtų, ar mirtyje. Istorijos nuotrupos meilę, atpirkimą, norą kurti, neapykantą ir tikėjimą jungia taip, kad nebelieka vieno be dalelės kito. Senasis Jodorowsky vėl apglėbia jaunojo pečius – realybė šoka nepaisydama tvarkos.

 

„Realybės šokis“ yra ne tik filmas, tai – terapija. Filme vaidina trys mano sūnūs. Aš grįžtu prie savo ištakų – į vaikystę, į vietą, kur užaugau – tam, kad atrasčiau save iš naujo. Rekonstruoju savo gyvenimą, pradėdamas nuo dabarties, bet negalėdamas pakeisti praeities“, – sako režisierius Alejandro Jodorowsky.

Festivaliai: 

Rodytas Kanų kino festivalyje, SXSW kino festivalyje; festivalis „Filmai iš pietų“ – geriausias filmas.

Alejandro Jodorowsky

Alejandro Jodorowsky gimė Čilėje 1929 m. Jis yra lyginamosios religijotyros specialistas, dramaturgas, režisierius, prodiuseris, kompozitorius, aktorius, mimas, rašytojas, būrimo taro kortomis specialistas, istorikas ir psichoterapeutas. 1942 m. A. Jodorowsky persikėlė į Santjagą, ten studijavo, dirbo klounu ir lėlininku. 1955 m. išvyko į Paryžių, mokėsi būti mimu. Žymiausi jo filmai – „El Topo“ (1970), „Šventasis kalnas“ (1973) ir „Šventas kraujas“ (1989). Po 23 metų pertraukos, režisierius grįžta su filmu „Realybės šokis“.