PASIRODYMAS

Vaizdai

Tu esi tik sraigtelis, berniuk. Mechanizmo sraigtelis.

Časas dirba Rytų Londono gaujai ir su neslepiamu pasitenkinimu kankina savo aukas. Tačiau nužudęs tą, kurio žudyti nederėjo, vyras priverstas bėgti. Prisistatęs žonglieriumi Časas išsinuomoja kambarį rūsyje. Vieta, į kurią patenka bėglys, yra tarsi kitas pasaulis. Virš naujojo būsto – milžiniški kambariai, perkrauti daiktais, persismelkę svaigalų tvaiku. Juose gyvena Turneris, buvęs roko muzikantas, „praradęs savo vidinį demoną“, su dviem meilužėmis: viliokle sekretore Ferbe ir berniukiškos išvaizdos prancūze Liuse. Patekti į uždarą šių žmonių pasaulį – tai patekti į pačią beprotybę.

„Mes kasdien skirtingai gimstame ir mirštame, vėl ir vėl prisikeldami ir sukurdami save iš naujo. Gyvename prisitaikydami prie skirtingų situacijų. Mane visad žavėjo žmonės, kurie tiesiog pranyksta: rodos, jie uždaro realybės, kurioje gyvena, duris ir susikuria sau naują pasaulį“, – sako režisierius Nicolas Roegas.

Festivaliai: 

BAFTA apdovanojimai – nominacija už geriausią montažą.

Nicolas Roeg, Donald Cammell

Nicolas Roegas gimė 1928 m. Londone, Jungtinėje Karalystėje. Būdamas 19 m. pradėjo montuoti filmus, o praėjus dvylikai metų įsitvirtino kino industrijoje kaip operatorius.

Dirbo su tokiais režisieriais kaip François Truffaut, Johnas Schlesingeris ar Richardas Lesteris. 1970 m. N. Roegas pristatė savo režisūrinį debiutą „Pasirodymas“. Aštuntajame dešimtetyje sukūrė šiuos filmus: „Dabar nežiūrėk“ (1973), „Žmogus, kuris nukrito į žemę“ (1976) ir „Apsėdimas“ (1980). Kino istorijoje N. Roegas įsitvirtino kaip inovatyvus režisierius, laužantis tradicinę pasakojimo struktūrą.