KAREIVĖ ŽANA

Kas turi pinigų, tas gerai apsirūpinęs. O kas neturi, tas nesuka galvos. Man visai tas pats, man vis vien, turiu aš pinigų ar ne.

Fani pasiunčia velniop bereikšmę prabangą ir turtus. Ištuštinusi visas sąskaitas, ji nusiperka palapinę, sudegina likusius pinigus ir iškeliauja, kur akys veda. O atveda jos į fermą. Ten, tarp kitų darbininkų, gyvena Ana. Jai jau gana kiaulių ir į jas panašių vyrų. Fani įkvepia Aną maištui ir abi moterys sukyla prieš nykią kasdienybę. Palikusios turtus ir kiaules, filmo herojės sprunka į laisvę!

„Mes tikime šventaisiais pinigais, dieviškuoju Federaliniu Rezervu, bankų komunija, palūkanų išmokėjimu ir amžinuoju turtu. Amen. Priešingai – geriau šildykimės infliacijos ugnyje. Visi dainuokime vienu balsu. Mes galingi, mes nuversime dolerių ir centų, svarų ir pensų religiją. Gyvenimas patekės kaip saulė“, – sako režisierius Danielis Hoeslis.

Festivaliai: 

„Sundance” kino festivalis – pristatytas „Pasaulio kino“ konkursinėje programoje; Tarptautinis Roterdamo kino festivalis – pagrindinis prizas.

Daniel Hoesl

Danielis Hoeslis gimė 1982 m. Austrijoje, studijavo Zalcburge, Vienoje ir Prahos FAMU mokykloje. Keletą metų dirbo menų srityje, vėliau pradėjo dirbi su tokiais režisieriais kaip Ulrichas Seidlis (buvo režisieriaus asistentas filmuojant „Rojaus“ trilogiją) ir Michaelis Glawoggeris. Įkūrė kino kolektyvą-gamybos kompaniją „Europos kino konspiracija“ (ang. A European Film Conspiracy). 2008 m. pristatė savo ilgametražį debiutą „Tiesa“. „Kareivė Žana“ yra antrasis režisieriaus ilgametražis vaidybinis filmas.