ŽUDIKĖ

Vaizdai

Kardo kelyje nėra vietos gailesčiui.

Jame nėra vietos šventybėms.

Kinija, IX amžius. Dešimtmetė Nie pagrobiama ir ilgus metus mokoma kovoti. Per alinančias pamokas ji tampa nesustabdoma tiek su ginklu rankose, tiek be jo. Vieną dieną jai liepiama grįžti į gimtąjį kraštą ir nužudyti vyrą, kuriam kadaise buvo pažadėta jos ranka. Dabar jis – vienos didžiausių armijų Kinijoje vadas. Po trylikos metų grįžusi į gimtinę Nie turi pasirinkti tarp atgimusių jausmų ir negailestingo samdomų žudikų kodekso.

Šį filmą Taivanas pristato „Oskarams“.

„Visada svajojau sukurti filmą pagal Tangų dinastijos pasakojimus, kuriuos pamenu iš vaikystės. Mane įkvėpė ryškios šio periodo moterys – jos dažniausiai užimdavo aukštesnes pozicijas nei vyrai“, – sako režisierius Hou Hsiao-hsienas.

Festivaliai: 

Kanų kino festivalis – dalyvavo konkursinėje programoje, pelnė apdovanojimą už geriausią režisūrą.

Hou Hsiao-hsien

Hou Hsiao-hsienas, gimęs 1947 m., yra Taivano kino režisierius, scenaristas, prodiuseris ir aktorius. Jo filmai pelnė daugybę apdovanojimų prestižiniuose kino festivaliuose visame pasaulyje, septynis kartus dalyvavo Kanų kino festivalio konkursinėje programoje. Pirmasis jo filmas „Miela mergina“ pristatytas 1980-aisiais. 1989 m. politinė drama „Liūdesio miestas“ pelnė „Auksinį liūtą“ Venecijoje ir pradėjo trilogiją apie Taivano istoriją, kurią tęsė filmai „Lėlių meistras“ (1993), pelnęs komisijos prizą Kanuose, ir „Geri vyrai, geros moterys“ (1995). Vėliau sukūrė tokius kritikų ir žiūrovų pripažintus filmus kaip „Šanchajaus gėlės“ (1998), „Tūkstantmečio mambo“ (2001) ir „Trys epochos“ (2005).