Žemė dreba

Vaizdai

Rytojus visada pilnas pažadų, ir nors vieną jų turėtų išpildyt. Bet Ači Trecoje rytojus nuo buvusių ar būsimų dienų nelabai skiriasi.

Mažame Sicilijos žvejų kaimelyje vyksta dideli pokyčiai. Jaunasis Tonis išsiaiškina, kaip paprastus žmones išnaudoja prekeiviai, ir ryžtasi pasipriešinti priespaudai. Jis įsigyja valtį ir pradeda žvejoti. Nelaimei, sėkmė yra užgaidi ir įnoringa sąjungininkė – šeima atsiduria dar didesniame skurde. Išsiilgta laisvė uždeda dar sunkesnes grandines.

Festivaliai: 

Venecijos kino festivalis – nominuotas „Auksinio liūto“ apdovanojimui

Luchino Visconti

Režisierius buvo puikus literatūros žinovas, todėl Visconti filmų iki galo neįmanoma suprasti, neišmokus jam svarbių „literatūros pamokų“.  Visą gyvenimą jis svajojo ekranizuoti „Prarasto laiko beieškant“, bet tai liko neįgyvendinta. Laiko dimensija jam buvo svarbi: Visconti mokėjo filmuose materializuoti laiko tėkmę – užtenka prisiminti kad ir „Mirties Venecijoje“ finalą. Praėjęs laikas jo filmuose ne saldžių ar skausmingų prisiminimų šaltinis, jis svarbus, nes lemia ir apibrėžia dabartį, priverčia personažus išdrįsti pagaliau suvokti save.

Visconti debiutas kine buvo išskirtinis, nes tapo įžanga į naują, netrukus visą pasaulinį kiną atnaujinusį kino judėjimą, vadinamą  neorealizmu. 1942-aisiais kurtas „Apsėdimas“ („Ossessione“) – tai laisva 1934 m. pasirodžiusio amerikiečių rašytojo Jameso M. Caino romano „Laiškanešys skambina du kartus“ ekranizacija.