MOTERYS PER DIDELIAIS VYRIŠKAIS MARŠKINIAIS

Vaizdai

– Visata patupdė du nevykėlius prie to paties paveikslo.

– Nu. Niekšė visata.

Sigrid studijuoja literatūrą. Jai patinkantis vaikinas bučiuojasi su jos drauge. Gyvenimas yra mėšlo krūva, todėl ji išsiruošia į meno galeriją, kur gąsdina lankytojus žliumbdama prie melancholiško Norvegijos kalnų paveikslo. Ją užkalbina žymus rašytojas Karė, kurio knygos recenziją visai neseniai parašė Sigrid. Trinė yra jokioms taisyklėms nepaklūstanti performansų atlikėja. Ji, beje, nėščia. Smarkiai nėščia. Tai didelis nepatogumas karjeros aukštumų siekiančiai menininkei. Laimė, Trinė sutinka Agnesę, galvojančią, jog greitai mirs, todėl norinčią susisiekti su sūnumi, kurį kadaise atidavė įvaikinti.

„Mano filmas yra filosofinė ir egzistencinė komedija. Jis apie gyvenimą, apie sudėtingas asmenybes ir jų problemas, svajones, iliuzijas ir nusivylimus. Visa tai pateikiama dažnai visiems pažįstamomis scenomis. Jos kiek komiškos. Moterys mano filme klysta, klumpa, sutrinka, joms žemė slysta iš po kojų, tačiau šitai išgyvenusios jos tampa stipresnės“, – sako režisierė Yngvild Sve Flikke.

Festivaliai: 

„Amanda“ apdovanojimai – geriausio scenarijaus, geriausios aktorės, geriausio antro plano aktoriaus ir geriausios antro plano aktorės nominacijos; Tarptautinis Geteborgo kino festivalis – dalyvavo konkursinėje programoje.

Yngvild Sve Flikke

Yngvild Sve Flikke gimė 1974 m. Trondheime, Norvegijoje. Ji studijavo antropologiją ir medijų mokslą. Režisierė žinoma dėl savo dokumentinių filmų ir televizijos serialų jaunimui ir vaikams. Nuo 1997 m. ji dirba su Norvegijos nacionaliniu transliuotoju. „Moterys per dideliais vyriškais marškiniais“ yra jos debiutinis vaidybinis filmas.