MAIŠTAS

Vaizdai

Negali sėdėt šikną padėjęs ir skųstis, kad sunku.

Adamas norėtų susigrąžinti savo merginą ir sūnaus motiną, bet ir pats supranta, kad yra nuobodesnis už dabartinį jos vaikiną. O kaip tobulėti, išskyrus rytinį krosą, Adamas nesugalvoja. Tačiau atsakymas nukrenta tiesiai po kojomis – gatvėje jį užkalbina Lara, agresyviai prieš normas kovojanti feministė. Adamas įsiprašo į jos filmo apie feminizmą kūrimą ir jiedu gatvėse ima provokuoti praeivius. Tarp vis toliau ir toliau nueinančio projekto scenų Adamas pradeda jausti meilę Larai ir neapykantą sistemai.

„Augdami buvom įsikalę į galvas, kad ko nors pasieksime, kad turime visas galimybes tapti bet kuo, kuo tik užsigeisim. Tačiau metai bėga ir imi suprasti, kad nesi niekuo išskirtinis. Tai priverčia sunerimti. Užuot sumažinę savo ambicijas, tampame vis ekstremalesni. Ir kaip gali gimti meilė, jei visi įsimylėję save? Egoizmas yra taip paplitęs, o like kultūra tokia tvirta, kad mes tiesiog neturime laiko mylėti kito“, – sako režisierius Andersas Hazeliusas.

Festivaliai: 

Tarptautinis Karlovi Varų kino festivalis – „Independent Camera“ nominacija.

Anders Hazelius

Andersas Hazeliusas gimė 1984 m. Švedijoje. Savo karjerą pradėjo kaip operatoriaus asistentas bei režisieriaus asistentas scenarijaus tęstinumui reklamose ir televizijos serialuose. Studijavo kiną, filosofiją ir meno istoriją, 2010-aisiais baigė kino režisūros mokyklą Gotenbergo universitete. Sukūrė keletą trumpametražių filmų. Vienas jų, filmas „Pirmas kartas“ (2013), pelnė specialųjį komisijos prizą programoje „Generation14plus“ Berlyno kino festivalyje. „Maištas“ yra debiutinis ilgametražis režisieriaus filmas.